Mapa de Serveis en un clic

  • telefono rojo 93 6528332
  • Assistència psicològica especialitzada, amb caràcter d'urgència, tant individual, com a familiar i/o col·lectivament a grups.
  • Comunicació de males noticies
  • Intervenció psicològica post-incident per fer front i ajudar a les víctimes i els seus familiars a superar l'accident i el dol amb posterioritat a l'emergència.
  • Counseling a gestors de crisis ( comitès de crisis, gestors, direcció) i suport post_ Intervenció ( Debriefing psicològic)
  • Diagnòstic inicial de necessitats i “*triatge psicològic” de població afectada, per dissenyar i implementar les accions d'ajuda immediata (intervenció primerenca que va des del moment d'activació del recurs assistencial fins als 3-4 dies posteriors) i a mitjà termini (intervenció en crisi, fins als 3 mesos), amb la finalitat expressa de cobrir de manera fefaent les necessitats dels afectats:
  • Necessitats d'informació sobre el succés, a persones afectades per l’incident i especialment sobre la situació dels seus familiars en la mesura que es vagi disposant d'informació (Gestió de la informació i Comunicació de males noticies)
  • Necessitats de suport emocional i psicològic
  • Necessitats de suport emocional i psicològic de manera immediata i propera al lloc
  • Necessitats de protecció, intimitat i confidencialitat dels afectats
  • Disseny i implementació d'accions llampec, de prevenció (ajuda i suport emocional) al personal de la companyia/ empresa que participa en la gestió de la crisi i formació específica a operadors i intervinents de la companyia que tracten amb víctimes i familiars del desastre.
  • Ajudar a crear sinergies de treball cooperatiu amb les agències governamentals i autoritats de protecció civil responsables de la gestió de l'incident, així com amb els operadors o gestors de crisis de les organitzacions
  • Counseling en situació de crisi i emergències massives a gestors de crisis, equips d’emergències,..
  • Facilitar, assessorar i/o elaborar actes de commemoració en el futur.
  • Facilitar, assessorar i acompanyar a la visita al lloc de l'accident a les víctimes i els seus familiars sempre que sigui possible.
  • Elaboració i execució de pla de formació específic del personal que pugui intervenir en una situació atenció a víctimes i familiars en cas d'emergència. De la mateixa manera, elaboració de mesures per assegurar que el personal aliè però destinat a l'aplicació del pla d'intervenció compta amb formació suficient. 
  • Formació actualitzada, contínua, i participació activa en simulacres. 

Copyright© 2014 - 2018 SIPS  | Avís Legal |  Designed by Imagium Imagium

Facebook

Twitter

Google Plus